Administrativne usluge

Pokrećete li svoj posao, pred vama su mnoge obaveze, zadaci i troškovi. Je li vam poznato što sve morate raditi i imate li dovoljno posla da možete zaposliti jednog djelatnika i osigurati mu kompletno radno mjesto?
Ukoliko je odgovor negativan, mi vam možemo pomoći. Svoje vrijeme uložite u poslovne procese koji vam stvaraju profit, a poslove administracije prepustite nama.

Kako bismo vam olakšali poslovanje, nudimo vam administrativne usluge:

  • Izrada i oblikovanje poslovnih dopisa
  • Izrada i uređivanje prezentacija
  • Korespondencija s poslovnim partnerima
  • Kopiranje i skeniranje dokumenata
  • Arhiviranje dokumenata
  • Administriranje e-mail pretinca
  • Transfer dokumenata u pdf, jpeg format i obrnuto
  • Izrada i obrada tablica i grafikona
  • Prijepis i unos podataka
  • Postavljanje i ažuriranje baza podataka
  • Naručivanje uredskog materijala
  • Pronalazak i analiza najpovoljnije ponude za nabavu roba ili usluga
  • Izrada i slanje ponuda, predračuna, dopisa itd.
  • Pisanje faktura
  • Priprema dokumentacije i kontakt s knjigovodstvom